Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




lørdag den 24. marts 2018

Grovkorns hue

Mellem arbejde, studiet på UCC og familien er det faktisk lykkes at få strikke og designet :-)
Designet er blevet Grovkorns hue og kan købes her. 

Grovkorn er navnet på en venlig trold, fra en bog som jeg læste højt for Esben. Vi snakkede lidt om hvad Grovkorn havde på at tøj -  det havde vi mange ideer om.
Det første der er kommet ud af den snak er altså huen. Jeg er ikke helt færdig med at strikke det mønster, så måske kommer der lidt mere tilbehør med samme mønster.

Jeg har faktisk strikket 1.361 gram op allerede i år. Du kan se projekterne over på Ravelry. Det er god blanding af huer, strømper og babytøj til en dåbsgave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar