Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




lørdag den 6. januar 2018

Farvel 2017 og velkommen 2018


2017 blev et år med meget strik i alt 7.146 gram garn blev strikket op
Jeg tro desværre er at der næsten er kommet lige så meget nyt garn ind på lageret.
Du må en tur forbi Ravelry og min projektside for 2017 for at se det hele.

Det blev også året hvor jeg startede på "Strikkedesign og formidling" på UCC.
60 timers intensiv undervisning om aften og weekenderne fra september til november.
Jeg starter på 2. semester til februar :-)

Hvad så med strikkemål for 2018?????

7 kg er vist mest realistisks
Komme i gang med at skrive opskrifter igen :-)
Jeg har lavet et strikkebingo for mig selv: 1 projekt = 1 felt.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar