Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




mandag den 8. august 2016

Kreaol

Så er OL start både det over i Brasilien og dem så "automatisk" også opstår ude i den kreativ verden.
I år er jeg med på Ravelry og så opdagede jeg at Photomusen også har lavet kreaol, så den er jeg også hoppe med på.
 
Det er et og samme projekt jeg håber at bliver færdig med. Jeg er start på Rondeur, som er en gratis opskrift.
Jeg blev færdig med strik bærestykket i går under håndboldkampen :-) Det går rimelig tjep når det er pind 4 jeg strikker på, men nu må vi se om det går lige så stærkt når kroppen skal strikkes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar