Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




torsdag den 26. september 2013

Strømper som gave

Onsdag i sidste uge fik vi at vide at man ønskede at flytte Esben til børnehaven d. 1/10 i sted for som planlagt 1/11.
Esbens normale dagplejemor er desværre blevet langtidssygemeldt og hans nuværende gæstedagplejemor stopper d. 1/10. Så "valgte" stod mellem en ny dagplejegruppe og ny dagplejemor eller i børnehave nu. Valgte var ikke svært = BØRNEHAVEN. Der er 3 andre børn fra gruppen der skal starte i sammen børnehave på tirsdag.
Så jeg fik travlt med at lave gaven til dagplejerne i gruppen:
6 par strømper på 6 dage, i str. 36, 38, 38, 38, 40 og 42.
De blev afleveret i går morges (sidste legestuedag), sammen med et pose til hver af de gode mandler. Det var en flok meget glade dagplejemødre jeg mødt, da jeg hentede Esben i går eftermiddag, De var meget glade for strømperne.

Jeg har nu ikke mere 6-trådet strømpegarn på lageret, så der er bestilt ny forsyninger fra Markno. Der er bestilt 2 kasser, da det snart er slut med strømpegarn fra min fortrukken strømpegarns-pusher.

Sådan ser man ud, når man har bagt kage med sin far:

1 kommentar: