Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 25. august 2013

En mini Alba

Efter en tilbagemeldning fra en teststrikker, måtte jeg lige lave en Alba mere. Denne her i str. 0-3 mdr.
Den er strikket i dette garn indkøbt i sommerferien. Vægt 37 gram efter vask, så små 15 kr. i garn er der brugt.
Den bliver givet videre til en kollega, der lige er blevet farmor til pige.

2 par strømper mere er det også blevet til:
Det første par er strikket i garn med Aloe vera  i og det gav mig udslæt på hænderne - andre der har oplevet det?
Nu er de vasket og klar til at blive givet videre:
Jeg lavede lige et par mere i Bølgetop mønsteret, mens jeg venter på at opskriften kommer tilbage fra en "tech edditor" kan ikke komme på et dansk ord for den type redaktør.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar