Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 5. maj 2013

Jeg er her

Den sidste uge er gået med at flytte svigermor, rydde op, gør rent og strikke at for lidt.

Flytningen af svigermor, var en nødvendighed. Haven rundt om hende lille boligforeningshus, var blevet for meget for hende at passe. Så nu har hun er dejlig stuelejlighed med en frimærke af en græsplæne.

Oprydning og rengøringen er sket her i huset, da vi har besluttet, at tiden er til at sælge vores dejlig men også lidt for lille hus. Fotografen var her i torsdags og tilstandsrapport/energirapport-manden kommer i morgen. I kommer nok til at høre mere om det projekt i fremtiden.
Oprydningen har  der også været i garnlager. Der er nu sat garn og strikkepinde til salg via Ravelry

Det er blevet til 2 par strømper af garnrester i løbet af ugen.
Jeg kan ikke få lov til at uploade billeder.......... så i må vente.
 Det lykkedes :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar