Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 24. februar 2013

Pink/lilla strømper

Et par strømper på pind 3½ og i pink/lilla farver (farverne snyder på billedet) - så håber jeg på en glad kollega i morgen. Hun elsker de farver og ved ikke at der venter et par strømper til hende.

De første 2 teststrikker er blevet færdig med Skum. Du kan se Meretes udgave her.
Jeg har også fået taget mig sammen til at oversætte opskriften til engelsk og lige nu er 2 frivillig amerikaner i gang med at læse opskriften igennem. Jeg forventer at opskriften både i den danske og engleske udgave er klar til salg midt i marts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar