Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




mandag den 21. januar 2013

Et umage par

Jeg fortrækker at mine strømper en ens, når der strikkes i stribet garn - men det pars farveforløb hoppede og der var ikke knude på garnet.
Når men de er helt sikkert varme og med den kulde vi har pt. lever jeg med et uens par.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også helst have dem ens, men nogen gange er det bare ikke muligt, og de varmer jo alligevel.

    SvarSlet
  2. Det er altid dejligt med strikkede sokker og de er hyggelige at strikke synes jeg. Men ikke alt strømpegarn gør det muligt at få dem ens.

    SvarSlet