Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




lørdag den 22. december 2012

Lakridskonfekt

Så blev alle enderne hæftet på Esbens Lakridskonfekt bluse:
Kanten ruller lidt i bunden....
Jeg har opdaget fejlen, men da var alle ender hæftet og bluse vasket - og det er ikke til at se når den første er i brug.

Jeg har et helt nøgle sort i overskud i forhold til opskrift, og der var en god sjat tilbage af det andet nøgle sort. Selvfølelig er der masser af orange, pink og turkis og ½ nøgle grå.
Jeg har valgt at tage flere masker ind i hals, ind det opskrift beskriver ellers vil halsen blive alt for stor.
Opskriften stammer fra Mayflower kataloget 123/2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar