Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




tirsdag den 31. juli 2012

Spejdernes lejr 2012

Jeg er hjemme efter en fantastisk uge på Spejdernes lejr 2012 Over 37.000 spejder fra hele verden deltog i Danmarks historiens største spejderlejr.
I min gruppe boede 4 svenske senior spejder. Nabogruppen havde besøg af englænder og der var 40 ukrainske pigespejder, som blev "delt" mellem alle grupperne i Gladsaxe.

Gudstjenesten - en dygtig præst:

 Aftenhimlen:
 Kylling til fællesdagen:
 Pandekager til brunch:
 Flash mob i Holstebro city:

Butikkerne i Holstebro holdt længere åben og havde pyntet vinduerne med gamle spejderuniform og god tilbud:
 Musik af vores svenske gæster:
 50 års fødselsdag hos nabogruppen:
 Fyrværkeriet efter afslutningsbål og koncerten med Alphabeat:


Michaels gamle søspejder gruppe fra Svendborg havde en alternativt til et alm. telt med.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar