Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




fredag den 30. december 2011

Strikkestatus for 2011 og mål for 2012

Nu er det ved at være tid til at gøre status for 2011. Jeg fik ikke strikket Miss Bizzy, men den er nu pillet op og klar til en frisk start. Det hele kongerige blev færdig til Esbens dåb.
Der er blevet strikket 2,5 kg garn op - helt ok taget i betrækning at man ikke kan amme og strikke samtidigt....

Målene for 2012:
Strikke 5 kg garn op - det er helt ok at købe garn :-)
Der skal strikkes til mig og lige det som jeg har lyst til :-)
Der skal strikkes og gerne designes nyt til Esben.
Det må være mål der er til at overholde.

Godt strikkenytår til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar