Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




mandag den 28. november 2011

Klar parat strik

Så er den første lille del af "et vintermysteruim" klar.
Du kan hente filen her

Jeg kæmper med at lave diagrammerne til del 2 - så der går et par dage inden del 2 er klar. Skriv gerne en kommentar når I klar til næste del.

Til jer som ikke lige har tid, så kommer opskriften i en samlet udgaven, når den sidste del er blevet offentlig gjort.

2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig godt...glæder mig til at strikke den lige så snart alle bestillinger er ude af døren.;)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at komme i gang med den. God fornøjelse med diagrammet ;)

    SvarSlet