Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




tirsdag den 3. maj 2011

Jeg strikker lidt....

Jeg er gået i gang med farveladetrøjen til Esben i str 9/12 mdr. De første 14 cm krop er strikket. Den er stribet i gul/grøn, blå og sort/mørk grå det er garnet der laver striberne.

Et par strømper til mig selv. Troede at de bare skule i skuffen, så der var nye varme strømper til efteråret - men for fa... det er godt nok blevet koldt igen.

Når men jeg skylder min svigermor en gave. De er stadig 2 som, hvis de ligger en kommentar, vil modtage en gave fra mig inden for det næste år. Læs mere her.

1 kommentar:

  1. Flot farvekombination i den lille bluse.
    Strømper til efterår, hæ ja det er så koldt igen, at man vil have varme.....

    Kh. Lis

    SvarSlet