Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 6. marts 2011

Jeg mangler tid

til alt det strik jeg gerne vil lave. Nu er Markno go green gået i gang med farveladetrøje i str. 2 år, men har været så venlig at oplyse maskeantalet til en i str.9/12 mdr. Så kan jeg nok nå at få et par stykker klar til efteråret.
Jeg er kommet lidt vider med "Det hele kongerige". I går aftes startede jeg med at strikke yderborten. Der er også kun 3 uger til at Esben skal døbes og der skal det være klar.
Må I alle få en dejlig fastelavnssøndag. Esben og jeg har været afsted til 2 fastelavnsarg. i dag. Første fatelavnsgudstjensten i Søborg kirke, hvor mine spejderpiger lavede tryllenumre og bagefter ned til Michaels spejder. Vi kommer da lidt ud i det gode vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar