Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




lørdag den 12. februar 2011

Jeg har fået en award

Jeg har fået den af Christunte. Det er hende med Cuba-huerne. Tusind tak.
Når men det er et par ting man så skal gøre, når man har modtaget awarden.
1: Link til den man har fået den af.
2: Fortælle 8 ting om en selv
3: Sende award til 8 blogger, som man fornylig har opdaget.
4: Kontakte bloggerne og fortælle dem om awarden.

Når her er 8 ting om mig:
1: Har verdens bedste storebroder, som også skal være gudfar til Esben.
2: Jeg har ikke læste en hel bog efter jeg blev mor.Før Esben blev født, blev det til min. 1 bog hver 14 dag.
3: Jeg lider af "rokketitis" - hvilket betyder at jeg er nød til at tjekke Rokken.dk ud hver dag.
4: Jeg har i dag købt ny mobiltelefon. Den gamle var kun 3½ år.
5: Jeg synger falsk, men det har Esben ikke opdaget. Han elsker at høre sin mor synge.
6: Til sommer har jeg kendt Michael i 16 år og vi har været gift i de 12 år.
7: De 2 bedste kollega jeg har haft som boghandler var Heidi og Helle. Jeg savner jer i min hverdag og glæder mig til at se jer snart.
8: Jeg glæder mig til den dag, jeg kan få 8 timers samhængende søvn igen.

Når så til de blogger:
1: Hanna. Det er hende jeg har sendt knapper til i den omgang knappebyteri.
2: Saannis. Som var min Hemlis
3: Lone. Som er medlem af samme fødselsdagsgruppe, som mig på Rokken og ny i blogverden.
4: Koplette. En rokker til.
5: Joan
6:Helvig
7: Blæksprutten
8: Anette

Hanne og Liselotte burde også får en hver, men de er ikke til awards.

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande!
    Jag ska hålla utkik i postlådan hela veckan tills de kommer :)
    Tack för awarden och jag ska genast ta itu med den :)
    //Johanna

    SvarSlet