Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




onsdag den 8. december 2010

Jeg har vundet

I Marknos julekalender. Jeg har vundet d. 4/12 og gaven kom med posten i dag. Et sæt bambus strømpepinde str. 4.
Posten havde også en gave med fra min onkel, fætter og kusine og hendes familie. Et sødt sæt babysengetøj. Tusind tak.

Dagen er ellers gået med en tur op til bageren. Det tager normalt 5 min. for mig at gå der op, men det er uden barnevogn og uden sne. I dag tog turen 30 min. Ok jeg gik en omvej for jeg er var sikker på at smutvejensstien, ikke var rydet for sne. Det der bare kan bringe mit p... lidt i kog er villaejer som ikke har rydet deres fortove. Det er 15 dage siden det begyndte at sne ( jeg lå og ventede på portøren efter at have født Esben og så ud på snevejret) og der nogle steder hvor folk stadig ikke har rydet sneen og saltet. Når men Esben og jeg fik købt et grovbrød, så er der morgenmad til i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar