Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




torsdag den 18. november 2010

Der strikkes

Jeg er startet på "Det hele kongerige", som det blandet andet kaldes. Jeg har valgt at strikke inderborten på rundpind og jeg er nået til pind 17 ud af 60.... Tro jeg snart skal finde en længer pindesnor til alle de masker.
Det er blevet til 2 djævlehuer. Så er der lidt hjemmestrikket klar til den lille, når han beslutter sig til at han vil ud. Jeg har jo termin idag.

Til sidst 8 enkelte strømper, som min svigermor skal bruge til hendes strømpenisser. Jeg havde allerede lavet 4, som skal bruges til dem som spejderne skal sælge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar