Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




tirsdag den 20. juli 2010

Tid til opdatering


Så kom min kop & garn pakke fra Anneli
med posten. 1 ng. strømpegarn, 2 ng. lilla hørgarn, en kop, en halskæde, en nøglering og et lille håndklæde. Tak for pakken.





Jeg har fået strikket en lille smule til Rokken: Hals/nakkekrave som er filtet og et tørklæde.













På pindene er stadig min Miss Beezy - ting tager tid og der er rigtig mange omgange der skal strikkes før den er færdig.
Der en gave på pindene til en der måske kigger med - så I må vente til pakken er sendt og modtaget.

Nu nyder jeg at jeg har sommerferie. Den første uge er gået med spejderlejr. I mens har min kære mand lagt nyt gulv og malet i soveværelset og der er også blevet lagt nyt gulv i det der skal være børneværelset. Nu venter rummer bare på at min far kommer forbi fra Fyn og sætter tapet op.
Morgen og formiddagen er gået med at ryde op i garnlageret...... så nu er der lidt styr på kasserne igen. Nu skal der strikkes videre på gaven og læses lidt i min ny indkøbte bog Afhopperen.

1 kommentar:

  1. Jeg mener det er På Pinden der ligger en opskrift på en djævlehue strikket på rundpind.

    SvarSlet