Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 13. juni 2010

Strømper - igen

Så blev det til et par strømper mere til Rokken. Vi var en lille sluttet flok der mødtes i går til "international strikke i offenligheden" i går i Nykøbing Sjælland. Vejret var koldt og det regnede desværre meget af tiden - godt der var et halvtag og en hal, hvor vi kunne strikke og snakke.
Et par stykker af os var forbi den lokale garnforretning. Her købt jeg 10 nøgler Debbie Bliss baby cashmerino på tilbud. Nu må jeg finde en opskrift eller 2, så garnet kan blive til lidt babytøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar