Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




onsdag den 20. maj 2015

Karius og Baktus

Vi kender nok alle historien om Karius og Baktus og nu skal de til at arbejde med i historien i Esbens børnehave og en af pædagogerne spurgt om jeg ikke kunne strikke dem... der komme den fortolkning af de 2 kendt figur fra mine strikkepinde.
Faktaboks

Strik nummer i år: 45
Lavet til: Esbens børnehave
Opskrift: Fri fantasi
Størrelse: 
Pinde: 3½ mm
Garn: diverse rester af 2-trådet og Mayflower
Lager, rester eller nyindkøbt: Rester
Vægt: 134 gram

Faktaboks
Strik nummer i år: 46
Lavet til: DUS
Opskrift:
Størrelse: 
Pinde: 4 mm
Garn: Silk/uld garn
Lager, rester eller nyindkøbt: Doneret til DUS
Vægt: 181 gram

Faktaboks
Strik nummer i år: 47
Lavet til: DUS
Opskrift:
Størrelse: 
Pinde: 4 ½ mm
Garn: uldgarn
Lager, rester eller nyindkøbt: Doneret til DUS
Vægt: 78 gram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar