Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 18. marts 2012

Genbrugsfund

I en genbrugsbutik i Svendborg fandt jeg i lørdags 14 opskrifter på Færø-sweater. Opskrifterne er fra midt 1970´erne. Så originalgarnet kan jeg ikke finde, men er på jagt efter alternativer: Lett Lopi og Semilla Grosso opfylder begge kravene opskrifterne har. Har du erfaring med nogle en eller begge garn høre jeg gerne fra dig :-)

2 kommentarer:

  1. Semilla kender jeg ikke, men Létt Lopi er et super godt garn af "ægte" uld der kradser og lugter af får.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Ser spændende ud, og fed fed sweater!

    SvarSlet