Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 2. oktober 2011

Moster Ruth nu som bluse - teststrikker søges




Så blev "Moster Ruth" færdig som bluse i str. 1 år. Halsen er lidt lille, det er der taget højde for da jeg renskrev opskriften.
Har du lyst til at teststrikke vesten eller blusen, så send mig en mail: alis . larsen @ yahoo . dk (fjern mellemrummene) Jeg vil gerne have testen overstået d. 14 oktober. Jeg skal bruge svar på garnmængde, ca.strikketid, sproglige fejl, gerne fotos eller bloghenvisning og evt. andre kommentar. Opskriften sendes som PDF. Bland de tester der har strikket og svaret tilbage d. 14/10 trækker jeg lod om en lille garngave :-)
Du skal bruge ca. 80 gram garn til vesten og 170 gram til blusen med en løbemeter: 50 gram = 130 meter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar