Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




fredag den 14. oktober 2011

Hvor er de flotte

Et par af teststrikkerne er blevet færdig og du kan se Hannes og Kirstens arbejde på deres blog og Ibens skal du være på Ravelry for at kunne se.
Karina datter snuppe vesten, før hun fik taget et billed - kom tilbage med den, vi vil se den.
Jeg er så glad for at se de meget forskellig udtryk blusen og vesten har fået "bare fordi" man har valgt en anden farve garn. Nu har jeg et par timers arbejde med at få rette opskrifterne til - tak for jeres kommentar og rettelser. Når jeg har fået rette til, så kommer opskrifterne her.

I morgen når Esben er vågne, må han trække en sedel med et af jer sød teststrikkers navn på, så jeg kan få sendt lidt dejligt garn afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar