Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




fredag den 15. juli 2011

Små strikkerier

Strømper til en i min fødselsdagsgruppe på Rokken.
 De er modtaget, så jeg tør godt hvis dem frem.
 Uglevanter er nemme og søde og nu er de klar til vinteren...
 

Fandt en rest strømpegarn, som blev til disse strømper i str. 22/23.
Så er der lidt i skuffen til når Esben bliver lidt større.
Farven er mere brun i det i virkeligheden.



1 kommentar:

  1. Sikke flittig og fremsynende du er. Uglerne ser søde ud :D
    Jeg er kun nået til at tænke på, at jeg snart skal igang med strømper til vinter, strikker stadig i bomuld.

    Kh. Lis

    SvarSlet