Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 31. juli 2011

Skibsvest

Mens jeg venter på at høre tilbage fra dem, som har meldt sig som teststrikker, har jeg leget lidt med et et skibsmønster.
Det er ikke helt blivet som jeg ønskede, bølgerne under skibet er nået markværk.. og sejlet er forkert siger sømanden - så det er design jeg skal kigge næremere på senere. Hals og ærmerne er strikket ud af hovedet, så halsåbningen er lidt for lille.

1 kommentar:

  1. Den er godt nok også bare rigtig sød! Du er vist rigtig god til det der gylle. Jeg har strikket den første vest færdig, skal nok skrive, men måske går der lige et par dage.

    SvarSlet