Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 1. august 2010

Knappebytning


Så har Stickmera lavet en ny bytter. Nu skal der byttes knapper. Du kan tilmelder dig frem til d. 15/8.
Antalet af knapper der skal sendes afhænger af størrelsen. 3-4 helt stor og speciel knapper. 8-10 mellemstore eller 12-20 små knapper.
Jeg har altid haft en svaghed for knapper af kokos. Skal jeg tænke praktisk, så er der ikke meget drenget over de små knapper jeg har og når det nu er en dreng der sparke rundt inden i maven....Er allerede spændt på hvad der kommer i pakken til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar