Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




mandag den 2. januar 2017

Godt nytår

Jeg er her :-)
Det sidste halv år har været travlt og lysten til at side bage skærmen har ikke været særlig stor, når jeg er kommet hjem fra arbejdet.
Jeg har strikket, optællingen for året viser at det er blevet til 8.583 gram strik fordelt på 98 projekter.
Så jeg tænker at målet for 2017 også må blive 8 kg, som det var i 2016.

Jeg pusle med en ny opskrift på en voksen vest strikket oppefra og ned, for dem elsker jeg at bruge selv så hvorfor ikke lave en opskrift til glæde for alle andre ;-)
Jeg mangler lige at strikke en størrelse igennem med et par forslag til hvordan man selv kan bygge videre på opskriften, for den er tænkt som en basisopskrift. Så skal de afsted til teststrikning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar