Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 3. juli 2016

Ja, jeg er her stadig

og strikkepindene holder ikke pause, selvom bloggen ikke har fået så meget opmærksomhed.

Siden sidste indlæg er Esben blevet skolebarn. Det betyd at der skulle strikkes 2 par "pædagog-strømper". Esben har selv valgt at det kun var 2 af pædagoger  fra hans børnehave der skulle have strømpe, samt hvilket garn de skulle strikkes i.


Det er også blevet strikke til DUS.
Et kæmpe dejligt blødt sjal. Opskriften er fra Charlotte K.
og et lille uden kant. Garnet er farvet med Kool-aid farve:
Jeg har faktiske også gang i et til mig selv, men den kant kræver ro at strikke = ikke tv-strik.

Det er også blevet til et par benvarmer og et par fingerløse vanter:


Jeg er også blevet færdig med min vest/top. Opskriften kan købes her.
Opskriften er super god :-) og der skal strikkes flere af dem.

Jeg har blandet skvalderkål, garn og strikkepinde og fik dette sjal ud af det:
Opskriften kan købes her. Kanten er hurtig at strikke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar