Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 17. januar 2016

3 x vamer hænder

Årets først færdige strikke projekter er:
2 par pulsvarmer og 1 par vanter.
Alle 3 par er strikket i Signe garn fra Netto.
Pulsvarmerne blev færdig så jeg kunne aflever dem i torsdags, hvor en del af strikkerne fra DUS var samlet så der kunne blive samlet strik ind og ikke mindst pakket til et par væresteder - der er hårdt brug for alt varmt strik pt.
Vanter fik hæfte ender i går.

Jeg var også startet på en bluse til mig selv nytårsaften, men måtte i går tage beslutningen om at den skulle piles op - formen passede bare ikke til mine krop. Så gik der en håndbold kamp med det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar