Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




onsdag den 31. december 2014

Godt nytår

Her på årets sidste dag, er det tid til en lille status på strikkeriet.
Det er blevet til:
12 par fingerløse vanter/vanter
30 par strømper
21 bluser, tunikaer, veste og ponchoer
13 halsedisser
14 huer
5 sjaler

Det brugt 9209 gram garn til overstående.
Det er 2 kg. over mit mål, som desværre også kun er nået da jeg siden september har været fritstillet fra mit job på forlaget og har haft en del mere strikketid, end jeg regnede med i starten af året.

Målet for 2015 må være 8 kg.

I får et par billeder af de sidste par ting som er blevet færdig i år.
Et sort sjal og en vest i str. M/L - begge er til en der fryser et sted ud i Danmark.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar