Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




lørdag den 16. marts 2013

Strik en børnebluse for 25 kr. i garn

Garnudsalg.dk har tilbud i denne weekend, så du kan faktisk købe dette garn og strikke denne bluse:
i str.2 år for kun 25 kr. i garn. Du kan også vælge Blackhill, som den på billedet er stikket i og så er prisen 35 kr. for garnet til str. 2 år.
Det er da priser så alle kan være med. Jeg har bestilt en del af det ny Knoll supersoft, da jeg har et par ideer til nye bluser i hovedet.
Opskriften på blusen før omtalt som "Skum" bliver lidt forsinket. En par af teststrikkerne er blevet forhindret, en anden har jeg ikke hørt fra trods flere mails... det er lidt øv. Heldigvis er har der også været søde teststrikker, som er blevet færdig og har meldt et par rettelser ind.
Lige nu arbejder jeg på en video, som skal vise hvordan man laver kanten. Vi optog en i går mens Esben sov til middag - men jeg strikker alt for hurtigt, så vi må på denne igen i dag. Hende der læse korrektur på den engleske mangler jeg også at høre tilbage fra. Jeg vil helst frigive både den danske og engelske udgave samtidigt.
"Skum" skifter også navn - jeg havde ikke tænkt over at på engelsk vil man udtale Skum: "Scum" som kan betyde udskud og andre ikke så pæne ting.
Det nye navn er "Marengs" tænk på søde kager og masser af farver.
Den grønne udgave af "Marengs" blev strikke mens vi var på ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar