Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 20. januar 2013

Kjole til Marie

Marie fyldt 3 år i fredags, men kjole blev først færdig i går og jeg ser først hendes mor på onsdag til spejdermødet - så det går nok.
Marie mener også at det var julemanden, der var kommet med hendes fødselsdagsgaver.


Kjolen er stikket i Geilsk 3-trådet bomuld/uld og opskriften stammer fra Knit for your kid.
Jeg er er positivt overrasket over garnet - synes ofte at bomuld er hårdt at stikke i, dette er superlækkert og bestod vaskemaskine testen :-)
Der er 1 3/4 nøgle garn tilbage, så måske en vest med snoninger til Esben - eller har I der ud en god ide?

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Jeg skal også til at strikke lillepigekjole. Og jeg vakler imellem Smillas kjole og denne har. Måske begge to?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vaklede også lidt mellem de to, men da den var anderledes inde alle de andre jeg har strikke til hende - ja så blev den.
      Smilla kommer nok på pindene en dag...

      Slet