Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 7. oktober 2012

Traktorbluse

Esben er som så mange drenge (og piger) i hans alder vild med traktor. Jeg har ledt, men ikke fundet en opskrift på en strikket bluse med traktor, som jeg kunne lide - Så jeg måtte starte med at designe en.....
Her er så prototypen:


Nu venter arbejdet med at renskrive opskriften og så graduere opskriften, få den teststrikket og gjort klar til salg.
En vest fik også en knap er nu klar til brug:



1 kommentar:

  1. Den er så fin, traktortrøjen. Og det er svært at finde fine drengemodeller, hvorimod det vrimler med pigetøj, man har lyst til at strikke.

    SvarSlet