Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 29. april 2012

Der leges med farver

I går statede min leg med batikfarver og garn








Den blå garn er rent bomuldsgarn og det grønne er bomuld/mælkefiber.

Når farverbadene var lavet blev det også til at farve nogle poser:







Poser er er købt her. Det også der batikfarverne er indkøbt.
Den blå farve på poserne er blevet lidt bleg i det. Men er rigtig flot på garnet.
Den grønne farve er bedst på det sidste foto af poserne. Den er lidt "beskidt" grøn på garnet. Nu skal garnet krydsnøgles og så skal der strikke :-)

1 kommentar:

  1. Det ser godt nok spændende ud! Glæder mig meget til at se garnet strikket.

    SvarSlet