Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




søndag den 29. januar 2012

Garn- og bogindkøb

Så kom der mere garn ind i huset. Et nytårsbatterie fra Markno - det er hemlig kasse hvor man aldrig helt ved hvad der gemmer sig. I denne kasse var der rigtigt meget der kan brugs. Det flerfarvede strømpegarn med lyserød har min kollega allerede ønsket sig strømper af :-)
Farveladepakkeren i januar er hos mig blevet til denne her:
Jeg har frabedt mig røde og lyserøde farve i farveladepakkerne. Det er meningen at der skal blive bluser og veste til Esben ud af dem. Manden har dog udpeget et nøgle til strømper til ham og der er rigeligt med garn til lave både bluser og strømper af i sådan en pakke. Der kommer 1 pakke mere i febuar og marts, det bliver spændende at se hvilke farve der er i dem.

Jeg er sømer også indkøbt en stak ny strikkebøger:

Til slut får I et billed af de par strømper som jeg blev færdig med for 14 dage siden. Da de var til gave vil jeg ikke vise dem før efter modtagerens fødselsdag, så her er de:


3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud...glæder mig til at følge hvad du får lavet.;-))

    SvarSlet
  2. Det er dejligt med nyt garn at lune sig ved. Hyggelig pakke og så 4 bøger på en gang, så kan der da komme gang i drømmene. Glæder mig til at følge med i, hvad du får ud af det.

    SvarSlet
  3. Sikke da en masse lækre ting du har fået købt. Du får da travlt med at få det hele brugt :)

    SvarSlet