Velkommen

Velkommen til En bogorms strikkerier.
På denne blog vil du kunne følge med i mit liv. Det vil sige du får lov til:
At se hvad jeg strikker.
Læse om bøger, som jeg har læst.
Følge med i hvordan Esben vokser.




Garnforbrug




tirsdag den 2. november 2010

Strik til Zambia

Ja, der bliver strikket her i huset. Det er blevet til en lidt strik til Zambia-boden og her er billederne af det:
Det er blevet til en sjal "Manos Lace", 70% baby alpaca, 25% silk og 5% cashmir. Det vejre kun 38 gram, men er ca. 140x60 cm. Det garn er rent guf og jeg er glad for at jeg har et nøgle mere, for så kan jeg også lavet et sjal til mig selv i det.

Et par helt almendelig 6-tråde varme strømper str. 37/38. Perfekt til gummistøvler her om efteråret.
3 sæt djævlehuer med små ragsokker til. De er alle 3 sæt. str. nyfødt og strikket i Maxime fra Filatura Di Crosa som består af 80% merion og 20% polymid, som gør at de kan maskinvaskes.

1 kommentar: